Kreaværksted: Efterår på Greve Bibliotek

Tag dit barn eller barnebarn med under armen, når Greve Bibliotek inviterer til efterårs-kreativiteter hele efterårsferien.
Bibliotek
Greve Bibliotek

Portalen 2
2670 Greve
Danmark

I uge 42 har vi nemlig lagt remedier frem til klip og klister, der er i efterårets og (u)hyggens tegn. Der vil være nemlig både være mulighed for at lave sin egen allé af træer med alle efterårets farver, men også sin egen flagermus. Derudover er der som altid en masse illustrationer I kan farvelægge.

Kreaværkstedet er henvendt til børn fra 4 år, men gerne i fællesskab med en voksen, der kan hjælpe med at rydde op, klippe og lime.

Det er gratis at deltage og kræver ikke tilmelding. Kreaværkstedet er kun åbent i den bemandede åbningstid (man-ons samt fredag fra kl. 10-17 og lørdag kl. 10-13).

Vi glæder os til at se jer!

OBS: Der er ikke kreaværksted torsdag d. 17. oktober grundet Læsemaraton 2.0.

Bemærk, at fotografering af arrangementet kan forekomme til brug i PR-øjemed. Læs Greve Kommunes retningslinjer for offentliggørelse af billeder og film: Offentliggørelse af billeder og film | Greve Kommune