Børnearrangement

Højtlæsning og Nisseværksted med illustrator Ursula Seeberg

Kom i julestemning på Greve Bibliotek!

For de 5 - 10 årige og deres familie
Adgangsbillet: Gratis

“En vinternat blev landet dækket af det største snevejr nogensinde. Det lukkede vejene, skolerne og børnehaverne, og det var præcis den dag, Vida og Karl skulle på vinterferie hos deres farfar oppe i den store skov. Heldigvis havde farfar en kane. Han havde også en papegøje og en kat, og sådan var alting præcis, som det skulle være. Indtil Vida faldt af kanen og lå mutters alene i den store skov. Eller… helt alene var hun ikke."  Sådan starter historien om Vida og Nissen.

Kom og hør Ursula Seeberg læse højt af sin og Bjarne Reuters kalenderbog Historien om Nissen. Bagefter er der nisseværksted, hvor børnene kan lave nissen fra bogen og få ham med hjem.

Historien om Nissen kan naturligvis lånes på biblioteket, så I kan læse et kapitel hver dag frem til juleaften og få hele historien om, hvad der skete med Vida og Nissen.

Ursula Seeberg har illustreret mange bøger for børn, blandt andet flere af H.C. Andersens eventyr og historien om De tre Bukke Bruse, hvor troldens næse er langt som et riveskaft!

Gratis med tilmelding