Voksenarrangement

Dysleksiaften på biblioteket - Appwriter

Hør og lær om Appwriter. Et digitalt værktøj som alle elever i Greve Kommune har adgang til.
Billet: Gratis
Greve Bibliotek - Torvet
Bibliotek
Greve Bibliotek

Portalen 2
2670 Greve
Danmark

Forældre til ordblinde børn i skolealderen præsenteres på dette fyraftenskursus for AppWriter - et værktøj, der giver læse- og skrivestøtte.

AppWriter er et værktøj, der styrker indlæringen hos ordblinde.
På kurset præsenterer Rikke Falkenberg Kofoed, som er Kreativ direktør hos Leg med IT, hvordan AppWriter virker.
Som deltager kan du forvente, at få ideer til at støtte dit barn i at bruge de digitale muligheder.
Når børnene kan bruge digitale hjælpemidler, oplever de at få styrket selvtillid, motivation og læring.

Kurset er arrangeret af Center for dagtilbud & skoler og PPR i Greve Kommune.
De er til rådighed til kurset og kan svare på spørgsmål om Greve Kommunes indsatser for ordblinde i folkeskolerne.

Der er mulighed for at stille spørgsmål bagefter og for at gå på opdagelse i bibliotekets mange børne og ungdomsbøger.

NB! Billetsalget til det arrangement slutter d. 24/9.